در دهستان ریگ لردگان بیان شد؛

 جدیت در کار و تلاش برای محرومیت زدایی از ویژگی های شهید جمهور ایران بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان در یادواره شهدای خدمت و فتح خرمشهر در دهستان ریگ گفت:جدیت در کار و تلاش چندین برابری برای محرومیت زدایی از ویژگی های بارز شهید جمهور بود.
کد خبر: ۹۶۰۱۸۶۳
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام دکتر جمالی فرد، در جمع مردم دهستان ریگ در کنار قبر شهید گمنام با تبریک و تسلیت شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی ایران و همراهان شهیدش گفت: طبق فرمایش رهبری معظم انقلاب، شهادت، مرگ تاجرانه است که رئیس جمهور شهید ایران بعد از خدمات صادقانه و مخلصانه خود با شهادت مزد زحمات خود را گرفت.

وی ادامه داد: در طول دوران انقلاب اسلامی حوادث بسیار سختی رخ داده که شاید بسیاری گمان می‌کردند که کار انقلاب با مشکل مواجهه شد ولی انقلاب اسلامی با درایت ولی فقیه تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند و جهش بزرگی در راه پیشرفت کشور صورت می گرفت.

دکتر جمالی فرد، با اشاره به عملیات آزادسازی خرمشهر گفت: خرمشهر قهرمان بیش از پانصد روز در اختیار دشمن بود ولی رزمندگان مکتب عاشورا و امام راحل با طراحی عملیات بیت المقدس ،دشمن بعثی را غافلگیر و درس بزرگی به او دادند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه لردگان، اضافه گرد: اگر تفکر دفاع مقدس در بین مسئولین کشور وجود داشته باشد ایران اسلامی در زمینه های اقتصادی و رفاهی همچون سایر زمینه های مانند عرصه های غلمی ، نظامی ... به پیشرفت های زیادی دست می یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار